15 

Kinesioteip on mitmekülgne ja taskukohane abivahend keha iseeneslikuks paranemise toetamiseks ja teraapiaseansi järel ravi pikendamiseks. Kinesioteip ei piira liikuvust, selle mõju avaldub koheselt ning see sobib nii professionaalseks kui ka iseseisvaks kasutamiseks.

Teip püsib nahal 3–5 päeva ning on mugav, toimeainevaba ja hüpoallergiline. Ühest viiemeetrisest teibirullist jätkub 5–10 kasutuskorraks. Teibi värvitoon ei oma raviomaduste seisukohalt tähtsust.

Ares Extreme kinesioloogilise teibi pőhifunktsioonid ja omadused:

  • Korrigeerib lihaste funktsiooni, vähendades neis pingeid ja tugevdades nõrgenenud lihasgruppe
  • Töötab kogu tugiliikumisaparaadiga, et võimaldada ja suurendada selle funktsioone
  • Vähendab põletikku ja survet mehaanilistele retseptoritele
  • Aitab epidermises ja kogu kehas taastada homöostaasi
  • Kiirendab vereringet ja lümfisüsteemi voolu
  • Toetab ja kiirendab kudede taastumist
  • Leevendab valu ja lihaste väsimust, korrigeerib liigeste asendit
  • Lateksivaba hüpoallergeeniline puuvillast kiududega teip
  • Soojus-aktiveeruv akrüül liim
  • Suurem elastsus, võib venitada 160~180% oma normaal pikkusest
  • Sobib ekstreemspordiharrastajatele
  • Umbes sama paksuse ja kaaluga nagu nahk
  • 1,5 korda suurem niiskusimavus, kuivab kiiremini, kui tavakinesioteip
  • Laseb paremini läbi õhku ja tekitab nahal jahutava tunde
  • Mõnusalt siidine ja läikiv
  • Võib kasutada basseinis ja dušši all (veekindel)

Kuidas käib kinesioteibi paigaldamine ja eemaldamine?

Kinesioteipi oskab kõige paremini paigaldada spetsialist – füsioterapeut või massöör. Kui oled aga tutvunud hoolikalt teibi paigaldamise põhimõtetega, saad seda teha edukalt ka ise. Teipimise eesmärk on taastada, parandada ning soodustada lihaste ja liigeste füsioloogilist liikumist ilma liikuvust piiramata. Kinesioloogiline teipimine on meetod, mis põhineb keha enda loomulikul paranemisel.

Kui ees ootab sportimine, paigalda teip kehale vähemalt 20–30 minutit enne treeningu algust. Kui lihas on ülekoormatud või vigastatud, siis see muutub põletikuliseks ja tursub. Tursunud lihas survestab seestpoolt nahka, mille tagajärjel kokkusurutud lümfiringe aeglustub.

  • Paigaldamiseks leia esmalt üles valulik lihas
  • Seejärel vali lihasele vastav kinesioteibi laius ja pikkus: näiteks selja lailihasele on sobivaim 7,5-sentimeetrine teip, pea kõigile teistele lihastele sobib aga kitsam, 5-sentimeetrine teip
  • Lõika teibi otsad ümaraks: nii püsib teip nahal kauem. Eemalda karvad ja puhasta pind kohast, kuhu plaanid teibi asetada
  • Vii lihas venivasse asendisse. Kindlasti ära venita mitte teipi ennast, vaid aseta normaalolekus teip venitatud lihasele – väljaveninud teip võib nahka kahjustada
  • Aseta kinesioteip lihase peale ning hõõru seda veidi, et teip liimuks paremini. Kui kinesioteip on paigaldatud õigesti, tekivad lihase tagasiviimisel normaalasendisse teibile kurrud.
  • Hoia teipi nahal 3–5 päeva.

Korrektselt paigaldatud teip tõstab nahka ning suureneb vaba ruumi naha ja nahaaluse koe vahel. Selle tulemusel paraneb lümfivedeliku ringlus ja kiireneb iseeneslik paranemisprotsess

Tänu kangale ja soojusega aktiveeruvale akrüülliimile saab nahk hingata läbi teibi pinna ning võimalikud allergilised reaktsioonid on seetõttu harvad. Kui tunned siiski teipimise järel sügelust või märkad nahal löövet, eemalda teip koheselt.

Teibi eemaldamiseks hoia ühe käega nahka ning tõmba teise käega ettevaatlikult ja aeglaselt teip nahalt ära. Kinesioteipi ei tohi nahalt eemaldada seda järsult rebides.

Omadused

Materjal: 100% puuvill

Lateksivaba

Kinesioteipimine sobib peaaegu kõigile, imikutest seenioriteni. Teipimine on end tõestanud rahva-, võistlus- ja kutselises spordis ravimeetodina, samuti ennetuses ja trennieelses ettevalmistuses.

Kinesioteip aitab vältida vigastuste teket, toetada liigeseid ja lihaseid.